De winnaarsmentaliteit “winners never quit and quitters never win” staat bij het kleding merk Malelions hoog in het vaandel. Dit lifestylemerk focust zich op jonge, dynamische mannen en vrouwen die een grote passie hebben voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarend toekomst, echter is er maar een select aantal mensen die de drive heeft om dit te bereiken. Malelions herkent zich in deze ambitie en vertaalt dit op een stoere en inspirerende wijze door in hun uiteenlopende collecties.
Passie en liefde voor fashion Het Brabantse kledingmerk heeft zich de afgelopen jaren als een speer ontwikkeld. De passie en liefde voor fashion van oprichter en eigenaar Thijs Offermeijer, heeft ervoor gezorgd dat het merk in twee jaar tijd enorm is gegroeid. Hij realiseerde dat je enorm veel kan bereiken met een sterke marketingstrategie en een goede dosis wilskracht en doorzettingsvermogen. Inmiddels is het merk, dat begon als herenmerk, uitgegroeid tot een merk voor het hele gezin. Met een exclusieve heren-, dames-, junior– en sportcollectie verovert Malelions het hele land.
Social media en influencer marketing Een compleet nieuwe marketingstrategie werd ontwikkeld toen het merk in 2019 op de markt werd gebracht. Influencer marketing werd op dat moment nog maar beperkt ingezet door de grote merken. Malelions wist hier goed op in te spelen en zette bekende influencers in om het merk bij een grote groep onder de aandacht te brengen. Daarnaast is het merk erg actief op verschillende social media kanalen. Voornamelijk het gebruik van Instagram, om de Malelions lifestyle naar buiten te brengen, werpt haar vruchten af. De doelgroep kan niet meer om het merk heen en dat is een van de redenen dat het merk zo hard groeit.
Sportieve en frisse look Herken jij jezelf in de winnaarsmentaliteit van Malelions en houd jij van een sportieve en frisse look? Dan ben je bij Malelions aan het juiste adres! Met ieder seizoen een frisse, nieuwe collectie kun je het gehele jaar bij Malelions terecht! |